سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
می‌خواهیم شما را تا تبدیل شدن به یک ذهن پولساز همراهی کنیم. جوری که لازم نباشد حتما ساعت ها کار کنید تا پول در بیاورید. با استفاده از یک فکر خلاق می‌توان کمتر کار کرد و بیشتر درآمد داشت.

بی‌خیال 20درصد از درآمدتان شوید!

یک قانون مدیریتی می‌گوید: «تنها 20 درصد کارهایی که انجام می‌دهید، برای به دست آوردن 80 درصد از درآمد‌تان کافی است».

اما این موضوع چیزی نیست که به خاطر‌ش ناامید شوید. موضوع ناامید‌کننده این است که 80درصد از کارهایی که می‌کنید تنها 20درصد از پولی که دارید را فراهم می‌کنند و این، یعنی فاجعه. برای اینکه به این فاجعه پایان دهید، به این فکر کنید که 80 درصد کارهایی که سود زیادی به شما نمی‌رسانند چه هستند؟ اگر شما از انجام این کارها صرف‌نظر کنید، می‌توانید خیلی بهتر و مؤثرتر روی 20درصد باقی‌مانده که روی موفقیت و درآمدتان تاثیر می‌گذارد تمرکز کنید.

حالا این نتیجه خارق‌العاده را تصور کنید: اگر فقط 40درصد از کارهای ارزشمند‌تان را انجام دهید، درآمد شما 2برابر می‌شود و اگر 60درصد یا 80درصد از این‌کارها را انجام دهید، درآمدتان چند برابر می‌شود.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/28 ] [ 9:33 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

مژده                                                                                    مژده

باسلام و عرض وقت بخیر خدمت همه دوستان گلم

به استحضار میرسانم فروشگاه محصولات دانلودی کم نظیر و کمیاب سن پترزبورگ به آدرس ذیل فعالیت خود را آغاز کرد..

برای مشاهده فروشگاه و محصولات مورد نیاز اعم از متنی ، کاربردی، کتابهای صوتی و .... کلیک کنید...

باتشکر از حسن انتخاب شما

 

 

zenit.zepo.ir


[ چهارشنبه 94/11/28 ] [ 12:8 صبح ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
[ سه شنبه 94/11/27 ] [ 11:49 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
[ دوشنبه 94/11/26 ] [ 9:54 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

ظرف نگهدارنده رب ، یک محصول مناسب برای هر خانواده ای می باشد ، چرا که با داشتن این وسیله بدون نیاز به قاشق می توانید از رب تازه استفاده کنید و رب دیگر کپک نمی زند و خشک و سیاه نمی شود. بهتر است به سلامت و راحتی خوب بیشتر دقت کنید.

http://d20.ir/14/Images/1658/Large/roby.jpg

توضیحات کامل


[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 5:28 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

دوستان من پنج میلیون تومان پول بدست آوردم چکارکنم که اونو دو برابر کنم؟؟؟؟

 

به بهترین و خلاق ترین پاسخ هدیه ای نفیس اهدا خواد شد.

 

پاسخ خود را در قسمت نظرات بگذارید.

 

باتشکر از همه خوانندگان عزیز


کسب درآمد

 


[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 5:8 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

 

خاطرات سفر به کربلا...!

قسمت چهاردهم

 

نیمه شب ذوق و شوق عجیبی در دلم حس می کردم و این حس چیزی نبود جز اینکه خودم را در دیار کرب و بلا می دیدم و هنوز برایم مثل یک رویا بود ، خواب از چشمانم پریده بود و برای دیدن خورشید فردا دل دل می کردم.

به همراه دوستانم سوار تاکسی شدیم و قرار بود به خانه ابوستار برویم. ابوستار از آشناهای دوستم بود، گویا در طی این 8 سال مرتب و در زمان اربعین حسینی و ایام شعبانیه به خانه ابوستار می آمدند و رابطه فوق العاده گرم و صمیمی بینشان حاکم شده بود.

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/23 ] [ 4:9 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
ناپلئون هیل، کسی که با نام استاد موفقیت در دنیا مشهور است؛

او خبرنگاری بود که 80 سال پیش توانست درآمد ماهانه خود را به 2500 دلار برساند ناپلئون هیل را همه با نام استاد موفیقت در دنیا می‌شناسند. کسی که می‌تواند نمونه بارز افراد موفقی باشد که از هیچ به همه چیز رسیده‌اند. ناپلئون هیل از خبرنگاری به جایی رسید که حالا می‌گوید دیگر در زندگی آروزیی ندارد.

او هم به شهرت رسیده است، هم تحصیل کرده و هم یک نویسنده مشهور است و از همه مهم‌تر این‌که از یک شغل ساده روزنامه‌نگاری حالا به جایی رسیده است که نه تنها کتاب‌هایش سالانه بیش از 30میلیون جلد فروش می‌رود بلکه یکی از ثروتمندان دنیا هم به‌شمار می‌رود.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که او فقط از فروش کتاب‌هایش در سال چه‌ میزان درآمد کسب می‌کند و این جدای از درآمدهای دیگر او مثل سردبیری است.

زیاده‌خواهی از هیل یک ثروتمند ساخت

یکی از دلایل موفقیت او در حرفه‌اش این بود که همیشه سعی داشت با افراد مشهور دنیا مصاحبه کند و همین مصاحبه با چهره‌های سرشناس باعث شد تا او پله‌های موفقیت را هر چه سریع‌تر طی کند. می‌پرسید چرا؟

 



ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 10:24 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

اساس قانون جذب همان فیلتر ذهنی است. این صافی اجازه نمی دهد که اطلاعات بیهوده و به دردنخور وارد ذهن شود . اگر پس از یک پیاده روی طولانی در خیابانهای شهرتان از شما بپرسند « شما که توی خیابان بودید، آیا اتومبیل تویوتا هم دیدید؟ » ممکن است گیج شوید و نتوانید جواب درستی بدهید اما اگر قصد خرید اتومبیل داشته باشید و اتفاقا تویوتا یکی از انتخابهای مهم شما باشد آن وقت وضعیت فرق می کند . یعنی اگر اتومبیل موردنظر از کنارتان عبور کند دیگر نسبت به آن بی تفاوت نخواهید بود . در اینجا فیلتر ذهنی اجازه ورود اطلاعات را می دهد .

 

بررسی علمی قانون جذب به عبارت دیگر وقتی برنامه ای در ذهنمان داشته باشیم و یا هدفی تعیین کرده باشیم که برایمان مهم باشد ذهن ما هر چیزی را که با آن در ارتباط باشد جذب می کند .

 

یک مسیر ، یک حرکت ، یک سخن ، یک شخص ، یک مغازه و… دقت کنید که تمام این عوامل برای شما به وجود نمی آیند ! آن مسیر و یا آن مغازه آنجا هست، آن حرف زده خواهد شد و تمام عوامل در جریان خواهد بود چه شما هدف و برنامه ای داشته باشید چه نداشته باشید و حال که هدفی دارید تازه متوجه آنها می شوید ! گویی که ناگهان می بینید راه های مهمی که شما را به هدفتان می رساند در جلوی پایتان قرار گرفته است !

 

باز هم مثالی دیگر

 

 

 

[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 1:57 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

 

خاطرات سفر به کربلا...!

قسمت سیزدهم

 

صبح روز بعد آماده خروج از منزل ابوکرار بودیم تا به مسیرمان ادامه دهیم که ابوکرار اجازه خروج نداد وگفت باید امروز نهار و شام را همین اینجا باشید در غیراینصورت از شما راضی نخواهم بود. بزرگان کاروان ما از پذیرایی ابوکرار و همه مردم مهمان نواز عراق تقدیر و تشکر کردند و خاطر نشان کردند هیچگاه محبت های آنها را فراموش نخواهیم کرد و همواره دعای خیرمان بدرقه راهتان خواهد بود. ابوکرار با چهره ای ناراحت و قطراتی اشک بر روی چهره گفت چرا اجازه نمی دهید بیشتر به زائرین امام حسین(ع) خدمت کنیم تا اجروثواب بیشتری نصیبمان شود. واقعا اینکار را با جون و دل انجام می دادند و از یک لحظه خدمت دریغ نمی کردند.

احسنت بر این عمل نیکشان که هرکسی را حیرت زده می کرد. پس ازکسب اجازه و گرفتن عکسهایی به یادگاری با ابوکرار و فرزندان وی منزل ابوکرار را ترک نموده و وارد مسیر پیاده روی شدیم.

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/11/16 ] [ 12:17 صبح ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 259612

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: