سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

میخوام یک داستان خیلی جالب رو واست تعریف کنم... اما اجازه بده بحثم رو با این سوال شروع کنم:

آیا تو دوست خوبم به تبلیغ نویسی علاقه مند هستی؟

منظور من از تبلیغ نویسی این هنره که بتونی یک ویدیوی تبلیغاتی عالی رو ایجاد کنی، یا یک متن تبلیغاتی عالی و تاثیرگذار رو بنویسی، یا حتی مهمتر از اینها... اینکه بتونی یک وبینار عالی و تاثیرگذار رو طراحی و اجرا کنی که بتونه فروش و درآمدزایی بالایی رو برات ایجاد کنه!

یادت باشه دوست من! تبلیغ نویسی واقعا کار هرکسی نیست! دوست من هرگز دوست ندارم که وارد این ورکشاپ کوتاه بشی، مگر اینکه بی نهایت جدی و مصمم باشی!


بین دوست من، وقتی که تو میای و کسب و کار اینترنتی خودت رو راه اندازی میکنی و محصولات آموزشی و دانلودی خودت رو تولید میکنی مطمینا می تونی بیای و از تبلیغ نویس های حرفه ای کمک بگیری و اونها رو استخدام کنی تا متنی تاثیرگذار رو برای فروش محصولی که تهیه کردی بنویسن! اما ممکنه خودت هم دوست داشته باشی که بدونی چطور می تونی این کار رو انجام بدی...

اگر جز این دسته افراد هستی، پیشنهادی واست دارم که هرگز نمی تونی ردش کنی... بیا ادامه مطلب رو بخون..........


 

من به دنبال افرادی هستم که بتونن در تبلیغ نویسی به درجه های خیلی خوب و بالایی برسن و بتونن از این راه برای خودشون درآمدزایی کنن... چرا این کار رو انجام میدم؟

چون همین حالا که داری این متن رو میخونی هزاران نفر از دانشجوهای من در دوره ی راز یک میلیون دلاری من، در حال تولید محصولات دانلودی خودشون هستن!

فکر می کنی این افراد دنبال چه چیزی هستن؟

دوست دارن که تبلیغات بسیار عالی و بی نظیری رو برای محصولات خودشون داشته باشن تا بیشترین فروش رو در دنیای کسب و کار اینترنتی نصیب خودشون کنن.

اما می دونی داستان چیه دوست من؟

اصولا دو دسته تبلیغ نویس در ایران داریم...

دسته ی اول افراد و تبلیغ نویس هایی هستن که من کارشون رو قبول دارم، بسیار حرفه ای هستن و می تونن تبیلغاتی رو بنویسن که عالی و بی نظیر باشه... اما این افراد برای هر متن تبیلغاتی که نگارش میکنن بین 5 تا 50 میلیون تومن هزینه دریافت میکنن!!!

دسته ی دوم، تبلیغ نویس هایی هستن که هزینه های کمتری رو از شما دریافت میکنن اما فیدبک قابل توجهی رو هم برای شما به ارمغان نمیارن!! بنابراین من هرگز این افراد رو بهت توصیه نمی کنم!

پس به نظرت، من چه پیشنهادی برای اون دسته از دانشجوهای دوره ی راز یک میلیون دلاری من می تونم داشته باشم که دوست دارن کارشون رو با یک متن تبلیغاتی عالی و حرفه ای شروع کنن؟

برای این مساله، من یک راهکار عالی پیدا کردم!

به جای اینکه به دنبال این افراد بگردم، تصمیم گرفتم که این تبلیغ نویس های حرفه ای و ماهر رو از بین همراهان عزیز خانواده ی بزرگ عرفانی زاده دات کام انتخاب کنم و فوت و فن های اولیه ی تبلیغ نویسی رو به این دوستان آموزش بدم و به افرادی که در نهایت از فیلترهای آموزشی من عبور میکنن، مشتری هایی که خواهان نگارش متن تبیلغاتی برای محصولات شون هستن رو معرفی کنم و اینگونه به تو دوست خوبم هم کمک کنم تا یک کسب و کار اینترنتی سودآور رو برای خودت پایه ریزی کنی.

یادت باشه دوست من، اصلا نمی خوام که خیلی سریع بر روی دکمه ی خرید کلیک کنی و در دوره ثبت نام کنی، دوست دارم که دقیقا خودت رو ارزیابی کنی که آیا برای این کار ساخته شدی؟

در ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر سه موضوع اصلی رو مورد بررسی قرار میدیم:

چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی عالی و پرفروش طراحی کنیم؟

یادت باشه دوست من، ویدیوهای تبلیغاتی غوغا میکنه و به راحتی می تونه فروش و درآمدزایی بسیار بالایی رو برای شما ایجاد کنه! در ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر من دقیقا فرمولی رو بهت آموزش میدم که شخصا برای تولید ویدیو های تبلیغاتی خودم ازش استفاده می کنم. فرمول خاص خودم که تونسته فقط در سال گذشته در یکی از کسب و کار اینترنتی من بیش از یک میلیارد تومن درآمدزایی اینترنتی رو برای من به همراه داشته باشه!

چگونه یک وبینار تبیلغاتی عالی و پر فروش طراحی کنیم؟

در این بخش دقیقا بهت آموزش میدم که من چگونه وبینارهایی قدرتمند و تاثیرگذار رو طراحی می کنم که صرفا همین تکنیک ساده بیش از 300 میلیون تومن درآمدزایی اینترنتی رو صرفا در 3 ماه گذشته برای من به همراه داشته!

واقعا این تکنیک بی نهایت قدرتمنده دوست من!

یادت باشه دوست من اگر میخوای درآمدهای میلیون دلاری در کسب و کار اینترنتی خودت داشته باشی، باید اصول طراحی یک وبینار قوی و تاثیرگذار رو بدونی و اجراییش کنی، که در این بخش دقیقا بهت آموزش میدم که چگونه می تونی چنین وبینارهای قدرتمند و تاثیرگذاری رو طراحی و برگزار کنی!

چگونه ایمیل های عالی و پر فروش طراحی کنیم؟

حتما ایمیل های ارسالی من رو دیدی دوست خوبم! کاملا متفاوت با ایمیل هایی هستش که در دنیای وب دیدی! که در این بخش دقیقا فرمول هایی که برای نگارش ایمیل های خودم مورد استفاده قرار میدم رو بهت آموزش میدم. تمرکز اصلی من در این بخش بر طراحی و نگارش عناوین قدرتمند برای ایمیل هایی هستش که اونها رو ایجاد می کنی که این موضوع بی نهایت مهمه!

90 دردصد موفقیت یا شکست ایمیل های ارسالی شما، که ایمیل ارسالی منجر به درآمدزایی و فروش بشه یا نشه صرفا به عناوینی بستگی داره که اونها رو نگارش میکنی دوست من! که تمامی این اصول رو مفصل در ورکشاپ تبیلغ نویس میلیونر خواهی آموخت!

کاری که لازمه انجام بدی اینه دوست من که همین حالا ثبت نام خودت در ورکشاپ تبیلغ نویس میلیونر رو نهایی کنی و آماده ی این فرصت استثنایی باشی.

اما چرا من این کار رو انجام میدم؟ چرا این دوره رو برگزار می کنم؟

چون باید این کار رو انجام بدم دوست خوبم! واقعا تبلیغ نویس های خوب در ایران بسیار کم و انگشت شمار هستن و این اصلا خوب نیست! یک کسب و کار اینترنتی موفق به متون تبیلغاتی عالی و تاثیرگذار نیاز داره! دومین دلیلش اینه که طی چند ماه آینده یک دوره ی حرفه ای و اختصاصی حضوری رو برگزار می کنم که افراد برگزیده به شرکت میان و طی چند روز همراه با من تمامی فوت و فن های تبلیغ نویسی رو آموزش میبینن و در نهایت مدرک تاییدیه ی آموزش رو از من دریافت میکنن! که در ادامه من مراجعین و مشتری های خودم در عرصه ی تبلیغ نویسی رو به دوستانی معرفی می کنم که این گواهی نامه ها رو از من دریافت کردن!

تنها کاری که لازمه انجام بدی اینه که همین حالا ثبت نام خودت رو در ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر قطعی کنی، آموزش های اون رو سپری کنی و در صورتی که از این مرحله با موفقیت عبور کردی ، امکان ثبت نام شما در کارگاه حضوری که چند ماه آینده برگزار میشه، مهیا میشه!

دوست من این ورکشاپ فقط برای افرادی هست که واقعا جدی و مصمم هستن که دوست دارن وارد حوزه ی تبلیغ نویسی بشن و برای خودشون و مشتری هایی که در ادامه خواهند داشت تبیلغاتی عالی و تاثیرگذار رو طراحی کنن.

در ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر می بینمت دوست خوبم!

نکته مهم: ظرفیت باقی مانده برای شرکت در دوره تنها 35 نفر هستش و بعد از اتمام ظرفیت دوره امکان ثبت نام در ورکشاپ وجود نخواهد داشت! لطفا توجه داشته باشید که این ورکشاپ فقط یک بار برگزار می گردد و فرصتی برای ثبت نام در دوره های بعدی وجود ندارد!

توضیحات تکمیلی: ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر شامل 3 ساعت آموزش تصویری هستش که این دوره ی آموزشی پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه 95 بر روی سایت قرار میگیره و دوستانی که محصول را خریداری کردن راس ساعت 8 شب می تونن به پروفایل کاربری شون در سایت، بخش سفارشات من مراجعه و فایل های تصویری دوره رو دانلود کنن. این دوره دارای یک جلسه ی پرسش و پاسخ آنلاین هم هستش که در تاریخ 6 خرداد 95 برای خریداران دوره ارسال میشه. 

نکته: این دوره به صورت رایگان به شرکت کنندگان در دوره ی راز یک میلیون دلاری من تقدیم میشه.!

برای دانلود رایگان جلسه ی اول ورکشاپ تبلیغ نویس میلیونر کلیک کنید

 


[ یکشنبه 95/4/20 ] [ 10:49 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 259410

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: