سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
می‌خواهیم شما را تا تبدیل شدن به یک ذهن پولساز همراهی کنیم. جوری که لازم نباشد حتما ساعت ها کار کنید تا پول در بیاورید. با استفاده از یک فکر خلاق می‌توان کمتر کار کرد و بیشتر درآمد داشت.

بی‌خیال 20درصد از درآمدتان شوید!

یک قانون مدیریتی می‌گوید: «تنها 20 درصد کارهایی که انجام می‌دهید، برای به دست آوردن 80 درصد از درآمد‌تان کافی است».

اما این موضوع چیزی نیست که به خاطر‌ش ناامید شوید. موضوع ناامید‌کننده این است که 80درصد از کارهایی که می‌کنید تنها 20درصد از پولی که دارید را فراهم می‌کنند و این، یعنی فاجعه. برای اینکه به این فاجعه پایان دهید، به این فکر کنید که 80 درصد کارهایی که سود زیادی به شما نمی‌رسانند چه هستند؟ اگر شما از انجام این کارها صرف‌نظر کنید، می‌توانید خیلی بهتر و مؤثرتر روی 20درصد باقی‌مانده که روی موفقیت و درآمدتان تاثیر می‌گذارد تمرکز کنید.

حالا این نتیجه خارق‌العاده را تصور کنید: اگر فقط 40درصد از کارهای ارزشمند‌تان را انجام دهید، درآمد شما 2برابر می‌شود و اگر 60درصد یا 80درصد از این‌کارها را انجام دهید، درآمدتان چند برابر می‌شود.


هرگز کارتان را به خانه نیاورید!

برای تمام شدن کار روزانه‌تان، هر چند ساعت که نیاز دارید، اضافه کاری کنید اما هرگز کارتان را به خانه نیاورید.اگر می‌خواهید فرد موفقی باشید، موقعیت‌های زندگی‌تان را از هم تفکیک کنید. اداره برای شما چه معنایی دارد و خانه قرار است چه هدیه‌ای به شما بدهد.

روی اهداف‌تان تمرکز کنید!

برای اینکه درآمد‌تان را مدیریت کنید، اول باید اولویت‌هایتان را مشخص کنید و بدانید که از زندگی چه می‌خواهید و در چند سال آینده خودتان را در چه جایگاهی می‌بینید. یک بار دیگر ارزش‌هایتان را مرور کنید. شما که هستید؟ می‌خواهید چه کسی باشید؟ چه چیزی در زندگی برای شما ارزشمند‌تر است؟

حالا وقت آن است که روی اهداف‌تان تمرکز کنید. اشکالی ندارد اگر کمی بی‌رحم باشید اما برای موفق شدن، باید با کارهای بی‌فایده و عادت‌های بیهوده خداحافظی کنید.

نه گفتن یک هنر است!

اگر شما برای گفتن «نه» راحت نیستید، بگویید نه ممنونم اما هرگز وقتی میلی به انجام کاری ندارید، به تقاضای انجام آن «بله» نگویید. خیلی از آدم‌ها بیشتر از حد توانشان مسئولیت قبول می‌کنند چون دلشان می‌خواهد همه را راضی نگه دارند اما اگر بخواهید شما هم در گروه این آدم‌ها باشید، باید با موفقیت هم خداحافظی کنید و همیشه در حال برآورده کردن آرزوی دیگران باشید.

به رنجیدن دیگران بعد از شنیدن پاسخ منفی فکر نکنید بلکه به این فکر کنید که هر بله‌ای که می‌گویید نه گفتن به چیزهای دیگری را دل خود دارد.شما در حال معامله کردن زمانتان هستید. پس سعی کنید در قبال چیز ارزشمند‌تری آن را از دست بدهید.

مطالعات تان را بالا ببرید!

مطالعه شما را به سمت قدرت می‌برد و شما را به گنج می‌رساند. ممکن است شما وقت زیادی از روزتان را به خواندن اختصاص دهید اما نتوانید ذره‌ای از دنیای خوانده‌هایتان را به عمل دربیاورید. اینجاست که باید به‌دنبال مشکل بگردید.

مشکل اصلی، میزان مطالعه شما نیست بلکه شیوه خواندن‌تان است. در اولین قدم روش خواندن‌تان را اصلاح کنید. کتابی که در دست‌تان است را فقط نخوانید و بعد زمین بگذارید. بخوانید، خلاصه‌برداری کنید و کلید ایده‌هایی که در کتاب نهفته است را کشف کنید. حال وقت آن است که با این کلید سراغ مشکل‌تان بروید.

قدر وقت تان را بدانید!

تنها یک محدودیت وجود دارد که همه انسان‌ها خواسته یا ناخواسته با آن درگیر می‌شوند و آن هم محدودیت زمان است. برخوردی که شما با این محدودیت می‌کنید، نه تنها می‌تواند کل زندگی‌تان را زیر و رو کند بلکه تاثیر قابل‌توجهی هم روی درآمد شما می‌گذارد. حتی بیراه نیست اگر بگوییم که مهم‌ترین راز پولدار شدن، درست مدیریت کردن زمان است.

کمک بگیرید!!!

تکروی نه شما را موفق می‌کند و نه از شما یک سرمایه‌دار می‌سازد. اگر می‌خواهید از چیزی که هستید، بهتر شوید، کمک گرفتن از دیگران را فراموش نکنید. شما همه چیز را نمی‌دانید و همه کار را نمی‌توانید انجام دهید. پس هرجا که احساس می‌کنید کم آورده‌اید یا برای انجام یک کار ساده باید وقت و انرژی زیادی بگذارید، سراغ دیگران بروید.

یاد بگیرید از قدرت دیگران برای کامل کردن خودتان و رسیدن به اهداف‌تان استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک مدیر موفق باشید از انجام دادن همه کارها دست بردارید و تنها روی موضوعاتی تمرکز کنید که شما بهتر از هرکس دیگری انجام‌شان می‌دهید.

قدر بیکاری را بدانید!!!

به‌جای اینکه با کارکردن بیشتر بخواهید جایگاهتان را ارتقا بدهید، کیفتان را بردارید و به مسافرت بروید. چیزی که می‌تواند دستاورد شما را چند برابر کند، کار کردن بیشتر نیست بلکه استراحت دادن به ذهن و تلاش برای حفظ سلامت ذهن و روان‌تان است.

بالا رفتن استرس و کار بی‌وقفه، نه‌تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه شما را به دام بیماری‌هایی مانند افسردگی، بیماری‌های قلبی و زخم معده می‌اندازد.

یک الگو پیدا کنید!!!

با آدم‌های موفق کسب و کار‌تان آشنا شوید و سعی کنید نقاط قوت و ضعف‌شان را بشناسید. این آدم‌ها در خیلی موارد می‌توانند برای شما یک الگوی خوب باشند اما این الگو، فقط به ‌درد شناسایی راه‌های موفقیت نمی‌خورد.

شما می‌توانید با شکست‌های این آدم‌ها و دلایل‌شان هم آشنا شوید و سعی کنید با کمک قدرت و خلاقیت خود‌تان، یک راه جایگزین برای دور زدن آن شکست‌ها پیدا کنید!!!

دانلود فایل صوتی روانشناسی ثروت


[ چهارشنبه 94/11/28 ] [ 9:33 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 259948

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: