سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ذهن خود را برای فروش میلیونی پروگرم کنید!

در وضعیت اقتصادی کنونی، فروش از هر زمان دیگری دشوار تر است، چون توان مالی بسیاری از افراد کاهش یافته و بنابراین با شک و تردید به پروسه ی خرید نگاه می کنند. علاوه بر این رقابت شدید بین شرکت های حاضر در بازار نیز این دشواری را چند برابر می کند. برابر موفقیت در بازار کنونی به یک برگ برنده نیاز دارید که بی شک " خود هیپنوتیزم موفقیت در فروش" می تواند این برگ برنده ی شما باشد.

واقعیت داستان این است که شما محصول یا خدمتی دارید که مشتریان بالقوه شما به آن نیاز دارند و آن را می خواهند. پس چرا این رابطه ی برنده- برنده به فروش منجر نمی شود تا هم شما به درآمدی عالی دست یابید و هم مشتریان شما از خریدی که داشته اند احساس رضایت و خرسندی کنند؟ مشکل در کجاست؟ آیا مشکل در افکار و باورهای شماست؟

حقیقت این است که بیش از 80 درصد موفقیت فروشنده در فروش کمترین ارتباطی به اطلاع داشتن از تکنیک های فروش یا داشتن اطلاعات بیش از اندازه درباره محصولات یا خدماتی که می فروشد، ندارد! بیش از 80 درصد موفقیت در فروش به نگرش و باورهای فروشنده بستگی دارد.


 

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند مهارت در فروش و کسب درآمدی باور نکردنی از این حرفه باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت فروشنده ها، بازاریاب ها و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود که این هدف می تواند فروش بیشتر محصولات یا خدماتشان باشد و به وضوح مشخص است که دستیابی به این هدف بدون ایجاد آمادگی ذهنی و پروگرم کردن ضمیر ناخود آگاه برای این هدف تقریبا غیر ممکن است. به عبارت دیگر اینکه در فروش چقدر موفق ظاهر شوید و به چه میزان فروش داشته باشید، رابطه ی مستقیمی با میزان آمادگی ذهنی شما، افکارتان و نحوه ی ای که ذهنتان درباره ی فروش و فروشندگی پروگرم شده دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای موفقیت در فروش پروگرم کند تا بتوانید رکورد فروش محصولات و خدمات خود را بشکنید و چند گام فراتر از رقبایتان گام بردارید.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی ساعات مطالعاتی خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در فروش" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر فروش خود را افزایش دهید، درآمد ناشی از فروشتان را چندین برابر کنید ، بدون خستگی از این حرفه لذت برده و پیشتاز بازار باشید.

 


 


[ چهارشنبه 95/4/16 ] [ 5:38 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 259020

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: