سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
مامان به من گفته ساکت توی اتاق بنشینم و با اسباب‌‌بازی‌هایم بازی کنم تا او بازگردد. اما، مامان نمی‌داند که من تو را بیشتر از تمام اسباب‌بازیهایم که برایم خریدی، دوست دارم؛ حتی بیشتر از عروسکم.


ذات جنگ فی نفسه عملی خلاف انسانیت است اما زمانی که برای دفاع از میهن و کشورت سراز پا نمی شناسی و پهلوان وار به میدان می روی، آن زمان است که می شوی اسطوره که هیچ کس نمی تواند نامت را از تاریخ پاک کند. شهدای هشت سال دفاع مقدس دلاورانی هستند که فراموش ناشدنی خواهند ماند.
آنچه که در پی می خوانید نمی دانم نامش را بگذارم، مطلب ادبی، خاطره، دل نوشته و یا هر چه که نامش هست. ولی خوب می دانم که روایتی است از خلوت یک دختر شهیدی با پدرش...



بابای خوب و نازنینم! سلام.
خوشحالم که دوباره می‌بینمت. تو همیشه توی .......

موزیک باکـس

جا کلیدی شوک دار

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 2:16 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]
دختر بودن از دیگاه قرآن و اسلام یعنی ..........



دختر بودن یعنی رسیدن به آخرین نردبان تکامل که الگو و اسوه باشد نه تنها برای زنان بلکه هم برای زنان و هم برای مردان دنیا زیرا خداوند فرمودند:

((وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً لِلَّذینَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْنَ إِذْ قالَتْ رَبِّ ابْنِ لی‏ عِنْدَکَ بَیْتاً فِی الْجَنَّةِ وَ نَجِّنی‏ مِنْ فِرْعَوْنَ وَ عَمَلِهِ وَ نَجِّنی‏ مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمینَ : و خداوند براى مؤمنان، به همسر فرعون مثَل زده است، در آن هنگام که گفت: «پروردگارا! خانه‏اى براى من نزد خودت در بهشت بساز، و مرا از فرعون و کار او نجات ده و مرا از گروه ستمگران رهایى بخش!» التحریم : 11

دختر بودن یعنی یک گل خوشبو زیرا امام اول فرمودند:(المرأه ریحانه و لیست بقهرمانه) کاری را که از حد توان او فراتر است به او ندهید زیرا زن گل است نه کار گزار (نهج البلاغه حکمه 234)


دختر بودن یعنی غرور..................

به ادامه مطلب بروید...

ساعت مچی زنانه طرح نینا ریچی Nina Richi بند طلایی رنگ ثابت درجه 1

بلوتوث ماشین هوشمند ژوپیتر جک jupiter jack

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/8/6 ] [ 10:38 صبح ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

 اینگونه باشین تا ما نزد شما بیاییم



مرحوم آیت الله حاج سیّد محمّد باقر مجتهد سیستانی (ره)_ پدر آیت الله حاج سیّد علی سیستانی دامت برکاته- تصمیم می گیرد برای تشرف به محضر امام زمان(عج) چهل جمعه، در مساجد شهر مشهد زیارت عاشورا بخواند.
در یکی از جمعه های آخر هفته نوری را مشاهده می کند از یکی از خانه های نزدیک مسجد؛ به سوی خانه می رود و می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (عج)...............
 
به ادامه مطلب بروید
 
موزیک پلیر صفحه نمایش دار آی پاد+رادیو+هدیه iPod Shuffle MP3 Player
فروش پستی درایور سان فرانسیسکو

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/8/6 ] [ 10:27 صبح ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 259004

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: