سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحول در زندگی
تغییرکوچک ،،، اتفاقات بزرگ 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

Short story a love child

همش چهار سالم بود یه دختر چشم عسلی با موهای بلند ومشکی،صورتم کمی آفتاب سوخته شده بود چون ظهرا توی کوچه توپ بازی میکردم صمیمی ترین دوستم پرستو بود که توی کوچه بازی میکردیم.

 

پرهام شش ساله برادر پرستو بود.که باآن موهای پرپشت وقارچی و چشمای مشتاقش به من نگاه میکرد اون روز پرستو نیومده بود و من تنهایی توی کوچه بازی میکردم پرهام روی پله دم خونشون نشسته بود ونگام میکرد وقتی دیدم یه ساعته زل زده به من
گفتم: میای بازی؟ ولی اون همونطور سرشو به علامت نفی تکون داد خیلی حرصم گرفت فکر کرده بود کیه که خودشو واسه من میگیره! ازاون روز ازش بدم اومد!…

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/5/4 ] [ 1:10 صبح ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]

امسونگ باریک ترین گوشی خود را بی سر و صدا در چین عرضه کرده است. Galaxy A8 مشخصات فنی بالایی ندارد اما قطعا به لحاظ طراحی برای شرکتی که به خاطر طراحی هایش انتقادات زیادی شنیده، گوشی خوبی است.

بدنه تمام فلزی آن تنها 5.9 میلی متر ضخامت دارد، وزن آن 151 گرم است و حاشیه آن به صفر میل می کند. قطعات داخلی هم برای رقابت با گوشی های متوسط خوب است. صفحه نمایش OLED با 5.7 اینچ و وضوح 1080p، پردازنده هشت هسته ای 615، دوربین پشت 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و 2 گیگابایت رم. با وجود اندازه کوچک، سامسونگ توانسته است با سخاوتمندی یک باتری 3050 میلی آمپری را در آن جا دهد که از باتری S6 بزرگ تر است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/26 ] [ 5:48 عصر ] [ یوسف دیلمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وخدا هرکه خواهد،روزی بی شمار می دهد...!!!
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 259012

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: